موفقیت فردی

راهی برای رسیدن به موفقیت فردی

موفقیت فردی

راهی برای رسیدن به موفقیت فردی

راز موفقیت در زندگی شخصی و کاری چیست؟


برای پی بردن به راز موفقیت اول باید , بدانیم تعریف ما از موفقیت چیست؟فرد موفق چه فردی است؟و نکته جالب اینجاست که تعریف موفقیت در زندگی هر شخصی تنها توسط خود فرد صورت میگیرد.

آیا پی بردن به این سوال که چکار کنیم درامدی رویایی داشته باشیم و درکسب وکار و ثروت بدرخشیم , راز موفقیت است؟

آیا پی بردن به این سوال که چکار کنیم در یک خانه رویایی با افرادی که عاشقشان هستیم زندگی کنیم ,راز موفقیت است؟

آیا پی بردن به این سوال که چکار کنیم زیبا و جوان و خوش اندام به نظر برسد , راز موفقیت است؟

آیا پی بردن به این سوال که چکار کنیم همیشه سالم و سلامت باشم , راز موفقیت است؟

برای تعریف دقیق موفقت بیشتر بدانید:(تعریف موفقیت)

حال ,هر تعریفی که از موفقیت داشته باشید ,بکارگیری سه مورد اصلی در زندگیتان باعث میشود که شما به موفقیت رویایی خودتان در زندگی واقعی دست پیدا کنید و به راز موفقیت پی ببرید.

راز موفقیت:

مورد اول:

فکر

شاید باورتان نشود اما بنیادی ترین و اصلی ترین راز موفقیت فکر انسان است.فکر انسان به هرسمت و سویی که برود ,فرکانس و ارتعاشاتی از خودش ساطع میکند که جهان هستی ,اتفاقاتی هم سنگ و هم طراز با فکر او به او بازمیگرداند.فکر انسان مهم ترین و اصلی ترین عامل موفقیت انسان است.(مطالعه مقاله تاثیر ذهن و جسم)

برای رسیدن به موفقیت طوری که منظور ما در این مقاله هست.فکر را در دو سمت و بادو رویکرد به کارببندید.

رویکرد اول:

برای موفقیت اول فکر کنید بینید در چه کاری و در چه زمینه ای لذت میبرید که بخواهید مهارت ان کار را کسب کنید.انجام چه کاری به شما حال خوبی میدهد؟انجام چه کار و چه مهارت باعث میشود که شما گذر زمان را احساس نکنید؟اشزی؟نقاشی؟سفالگری؟برنامه نویسی کامپیوتری؟شنا؟اول فکر کنید و تخصص ومهارتی که خاص شما هست و به رشد شما کمک میکند را پیدا کنید.بعد که اینکاررا انجام دادید نوبت میرسد به رویکرد دوم..

رویکرد دوم:

حالاکه تخصص و مهارت لازم را با فکر پیدا کردید حلا باید فکر کنید و بینید از چه طریق و از چه مسیری میتوانید تخصص و مهارت خودتان را به سرانجام موفقیت برسانید.از چه طریقی میتوانید از تخصص و مهارت خودتان کسب درآمد کنید؟از چه مسیری بروید تا دانش و تخصص و مهارت شما دیده شود؟یا ازچه مسیری به فراگیری مهارت مورد علاقه خوتان برسید؟

مورد دوم:

داشتن مهارت

حالا که فکر کردید و مهارت مورد علاقه خودتان را جستجو کردید و پیدا کردید باید به فراگیری دانش و تخصص و مهارت لازم بپردازید و تمام تلاش و توانتان را بگذارید تا در زمینه کاری خودتان به طرازاولین ترین فرد ممکن ,تبدیل شوید.

مورد سوم:

داشتن پشتکار

و دراین بخش هم باید دست از تلاش برندارید تا رسیدن به نتیجه مطلوب خودتان پیش بروید و تلاش کنید و پشتکار داشنه باشید.اگر شما به هر علتی کارو حرفه مورد نظری که مدت ها برای ان تلاش کرده اید را نیمه کاره رها کنید و به تخصص دیگری بپردازدید فقط کلی وقت و انرژی و هزینه خودتان را صرف کرده اید و به نتیجه هم نرسیدید.پس دست از تلاش برندارید و تا رسیدن به نتیجه و رشد و شکوفایی و موفقیت تلاش خودتان را ادامه دهید.


منبع: آبنوس یار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.